Дорогі дев'ятикласники!
Обов'язково всім учням потрібно виконати 2 контрольні роботи. Перша була 23.04. Хто пропустив, будь ласка, знайдіть її в дописах і виконайте. Посилання буде відкрите 06.05 з 15 години до 16.00. Друга буде 18.05.
Слідкуйте за уроками, вчасно виконуйте завдання і відсилайте вчителю!
Слідкуйте за уроками, вчасно виконуйте завдання і відсилайте вчителю!
Тема. Р. Д. Бредбері "451' за Фаренгейтом" Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору.
Працюємо за планом
1. Запишіть тему урока в зошит.
2. Запишіть в зошит слова Р. Бредбері з картки і напишіть, як ці слова стосуються теми уроку. Про що насправді написав свою книгу Р.Бредбері?
3. Працюємо з картками.( Автор Сич Л. М.)
4. Письмово в зошиті опрацюйте дану картку ( Обов'язково)
ВПЛИВ ТЕХНОКРАТИЗАЦІЇ І ТОТАЛІТАРИЗМУ НА ДУХОВНИЙ СВІТ ЛЮДСТВА
5.Випиши з хмарки тегів героїв твору. Всіх героїв роману можна розділити на дві групи:. Які? А кого з героїв не можна віднести до жодної групи? Чому?
Опановуєм нові інструменти. Хто лінується писати в зошиті, перейдіть за наступним посиланням, виконайте завдання (вони майже всі аналогічні завданням з уроку)
натискай РОБОЧИЙ АРКУШ Р, БРЕДБЕРІ вхід як СТУДЕНТА , код класу M0V85P
після того як виконали роботу, треба натиснути внизу синю кнопку два рази. (Hend in Work)
натискай РОБОЧИЙ АРКУШ Р, БРЕДБЕРІ вхід як СТУДЕНТА , код класу M0V85P
після того як виконали роботу, треба натиснути внизу синю кнопку два рази. (Hend in Work)
Для розуміння образів твору заповніть ОДНУ зі сторінок ФБ - профілю
Завдання для кмітливих
АНТИКРОСВОРД
Відповіді є. Потрібно поставити питання до даної відповіді.
Спробуйте!!!
Наступний урок 04.05 ( онлайн)
Будьте здорові!
Успіхів ВАМ!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар