неділю, 12 квітня 2020 р.

Б. Шоу " Пігмаліон"

Тема: Динаміка образу Елізи Дулітл  (13.04 - 17.04)
Кожна людська особистість гідна поваги.
Гі де Мопассан
                               Працюємо за планом:
1. Запишіть тему  та епіграф уроку в зошит.
2.Дайте відповіді на питання вікторини " Упізнай героя за реплікою та ремаркою" ( в зошиті)


    1) "Я ж сором'язливий , боязкий чоловік. Ніколи я не міг почуватися по-справжньому дорослим, великим, як інші хлопці"
    2) " Ну, як по правді , батечку, то ви мені наче припали до душі. Тож, якщо дівчина вам потрібна, я не так уже й наполягаю, щоб забрати її додому"
    3) " Якщо  я маю взяти участь у цій справі, я почуватимусь відповідальним за долю цієї дівчини"
    4) " Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться"
    5) " Ні, пане: ви аж ніяк не зважаєте, що ви куди кладете, чи що кажете, коли нетерпеливетесь. Мені це байдуже, я до цього звикла. Але ви ні в якому разі не повинні лаятись в присутності дівчини"
    6) " Яке ви мали право заявляти на дівчину в поліцію, от ніби вона злодійка, чи загублена парасоля, чи ще там щось? Подумати тільки!"
    7) " Ох, ви, жорстокий тиране! Я ж не можу розмовляти з вами: ви все обертаєте проти мене, хоч би що я сказала - все не так!"
    8) " Літній джентльмен - симпатичний тип старого військового. Він у вечірньому костюмі й легкому пальтечку"
   9)" Молодик 20 літ у вечірньому костюмі, штани в нього мокрі вище кісточок"
   10) " В ранковому освітленні він виглядає міцним , жвавим, апетитним чоловіком літ сорока чи десь близько того"
   11) " Видно, що вона старається бути чепурною, як тільки може, але поруч із тими дочкою та матір'ю видається дуже брудною"
   12) " ... добре вихована, спокійна, але на обличчі в неї написаний постійний клопіт через нестатки" 

3. Прослідкуйте за текстом п'єси, як змінюється Еліза? Це зміни зовнішні чи внутрішні?  Заповніть таблицю.
     

4. У чому ж справжня причина її успіху? ( в зошит)
Успіх сам не приходить до Вас... Ви йдете до нього. 



Пригадайте історії успішних людей сучасності. Чи є щось спільне у них з нашою героїнею?
5. Складіть сенкан до образу Елізи Дулітл.
6. Написати міні- твір " Хто, на вашу думку, є справжнім Пігмаліоном у п'єсі?
або " Чого можна навчитися у Елізи Дулітл".

Домашнє завдання: Повторити вивчений матеріал розділу " Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ - початку ХХ ст.", підготуватися до контрольної роботи. 
КР - 23.04.2020
Урок завершено, дякую всім за роботу!

Здоров'я всім нам! Бережіть себе!

Немає коментарів:

Дописати коментар