Тема. Билина " Ілля Муромець і Соловей - Розбійник"
Ідеал воїна - захисника в билині .
1. Запишіть тему уроку в зошит.
2.Занотуйте у зошит
Композиція билин.
1.Заспів – може бути відсутній. Прямо не пов’язаний зі змістом, але налаштовує на певний лад. «А хто б нам сказав про
старовину, про старовину, про бувальщину…»
2.Зачин – початок розповіді. «У славетному місті Муромі…»
3.Основна частина – розповіді про події і вчинки героїв.
4.Кінцівка – завершення розповіді «Отут Іллі і славу
співають.»
3.Повторюємо теорію літератури
Словникова робота.
Епітет – художнє означення, що виділяє, підкреслює
характерну рису, визначальну якість предмета, явища, поняття, героя.
Анафора – єдинопочаток, повторення одного слова чи групи
слів на початку цілого ряду віршових рядків або строф.
Гіпербола – засіб художнього зображення, що полягає в
надмірному перебільшенні характерних властивостей чи ознак певного предмета,
явища або дії задля особливого увиразнення художнього зображення чи виявлення
ставлення до нього.
Самостійна робота
Випиши з тексту билини художні засоби(3-5 прикладів)
Епітети
Гіперболи
Творча робота.
Скласти сенкан до слова богатир.
Домашнє завдання:
Напиши невеликий твір, даючи відповіді на запитання
Чому образ Іллі Муромця такий привабливий? Які чесноти, на думку народу, є найважливішими для воїна-захисника? Чи пишається народ своїм захисником? Чи можна порівняти билинного воїна із сучасними захисниками Вітчизни?
Бажаю здоров'я!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар