середа, 16 вересня 2020 р.

7 клас Билини

 Тема. Билина " Ілля Муромець і Соловей - Розбійник"

Ідеал воїна - захисника в билині .

Працюємо за планом
1. Запишіть тему уроку в зошит.
2.Занотуйте у зошит
Композиція билин.
1.Заспів – може бути відсутній. Прямо не повязаний зі змістом, але налаштовує на певний лад. «А хто б нам сказав про старовину, про старовину, про бувальщину…»
2.Зачин – початок розповіді. «У славетному місті Муромі…»
3.Основна частина – розповіді про події і вчинки героїв.
4.Кінцівка – завершення розповіді «Отут Іллі і славу співають.»
3.Повторюємо теорію літератури
Словникова робота.
Епітет – художнє означення, що виділяє, підкреслює характерну рису, визначальну якість предмета, явища, поняття, героя.
Анафора – єдинопочаток, повторення одного слова чи групи слів на початку цілого ряду віршових рядків або строф.
Гіпербола – засіб художнього зображення, що полягає в надмірному перебільшенні характерних властивостей чи ознак певного предмета, явища або дії задля особливого увиразнення художнього зображення чи виявлення ставлення до нього.

Самостійна робота
Випиши з тексту билини художні засоби(3-5 прикладів)
Епітети
Гіперболи                            
Анафори                                
Творча робота.
Скласти сенкан до слова   богатир.

Домашнє завдання:
Напиши невеликий твір, даючи відповіді на запитання
 Чому образ Іллі Муромця такий привабливий? Які чесноти, на думку народу, є найважливішими для воїна-захисника? Чи пишається народ своїм захисником? Чи можна порівняти билинного воїна із сучасними захисниками Вітчизни?


Бажаю здоров'я!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар