понеділок, 18 січня 2021 р.

5 клас Зарубіжна література

 Тема. Генріх Гейне. 

"Задзвени із глибини...". Втілення краси весняної природи у вірші.


( 1797 - 1856) 
Німеччина

                          





ПРАЦЮЄМО РАЗОМ

1.Запишіть у зошит тему уроку.
2. Повторення вивченого

Завдання: установіть відповідність між літературними термінами та їх визначенням і запишіть у зошит.( наприклад: 14, 2.., 3..,...)


п.п.

Художній засіб

п.п.

Визначення

1

Епітет

1

Опис природи в художньому творі

2

Метафора

2

Те, про що йдеться в художньому творі

3

Алегорія

3

Основна думка твору

 

4

Антитеза

4

Художнє означення

 

5

Рима

5

Інакомовне зображення (іносказання)

6

Пейзаж

6

Рівномірне чергування наголошених і ненаголошених складів

7

Ритм

7

Образний вислів, який вживається у переносному значенні й ґрунтується на уподібнені одного предмета іншому

8

Тема

8

Різке протиставлення

 

9

Ідея

9

Співзвучне закінчення віршованих рядків

3. Знайомство з поетом

Світ, в якому ми живемо, чарівний та різнобарвний. Мені він нагадує веселку яка завжди хвилює, дивує та малює в моїй уяві надзвичайно красиві картини. Впевнена, що поетична картина природи, створене Г.Гейне у вірші «Задзвени із глибини …» не залишить вас байдужими.

Але спочатку познайомимося із  самим поетом …

1) Прочитайте у підручнику сторінки 126 - 129     АБО  опрацюйте картки( Матієнко Ю.М)











4. Перевірте себе. Запишіть у зошит, заповнюючи пропуски.


5. Виразне читання вірша Г.Гейне «Задзвени із глибини …» 


5. Аналіз поезії. Запис у зошити. 

1) Визначте і запишіть ТЕМУ та ОСНОВНУ ДУМКУ прочитаного вірша.

2)Як ви гадаєте, про який дім і про яку троянду йдеться у цій поезії?

(можливо: 

 ( Гвоздікова О.)

-У вірші Гейне не використав епітет до слова «троянда». Які епітети до цього слова можете запропонувати ви? Хто більше?

3) Засоби художньої виразності

Завдання:

-        Знайдіть і запишіть епітети, поясніть їх значення та роль у творі; 

-        Знайдіть метафори, поясніть їх значення та роль


НА ДОПОМОГУ УЧНЮ 

Розібратися вам допоможе відеоурок М. Гончаренко.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

1) ВИВЧИТИ ВІРШ НАПАМ'ЯТЬ;

2) ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ .  Записати вірш Г. Гейне, використовуючи малюнки, смайли, емодзі. Можна в зошиті, можна в телефоні.

ЗРАЗКИ УЧНІВСЬКИХ РОБІТ
в. СОСЮРА " ЛЮБІТЬ УКРАЇНУ"

Г. Гейне " Коли настав чудовий май"



Немає коментарів:

Дописати коментар