Тема. Генріх Гейне.
"Задзвени із глибини...". Втілення краси весняної природи у вірші.
( 1797 - 1856) Німеччина
ПРАЦЮЄМО РАЗОМ
Завдання: установіть
відповідність між літературними термінами та їх визначенням і запишіть у зошит.( наприклад: 14, 2.., 3..,...)
№ п.п. |
Художній
засіб |
№ п.п. |
Визначення |
1 |
Епітет |
1 |
Опис природи в художньому творі |
2 |
Метафора |
2 |
Те, про що йдеться в художньому творі |
3 |
Алегорія |
3 |
Основна думка твору
|
4 |
Антитеза |
4 |
Художнє означення
|
5 |
Рима |
5 |
Інакомовне зображення (іносказання) |
6 |
Пейзаж |
6 |
Рівномірне чергування наголошених і ненаголошених
складів |
7 |
Ритм |
7 |
Образний вислів, який вживається у переносному
значенні й ґрунтується на уподібнені одного предмета іншому |
8 |
Тема |
8 |
Різке протиставлення
|
9 |
Ідея |
9 |
Співзвучне закінчення віршованих рядків |
3. Знайомство з поетом
Світ, в
якому ми живемо, чарівний та різнобарвний. Мені він нагадує веселку яка завжди
хвилює, дивує та малює в моїй уяві надзвичайно красиві картини. Впевнена, що
поетична картина природи, створене Г.Гейне у вірші «Задзвени із глибини …» не
залишить вас байдужими.
Але
спочатку познайомимося із самим поетом …
1) Прочитайте у підручнику сторінки 126 - 129 АБО опрацюйте картки( Матієнко Ю.М)
4. Перевірте себе. Запишіть у зошит, заповнюючи пропуски.
5. Виразне читання вірша Г.Гейне «Задзвени із глибини …»
5. Аналіз поезії. Запис у зошити.
1) Визначте і запишіть ТЕМУ та ОСНОВНУ ДУМКУ прочитаного вірша.
2)Як ви гадаєте, про який дім і про яку троянду йдеться у цій поезії?
(можливо:
-У вірші Гейне не використав епітет до слова «троянда».
Які епітети до цього слова можете запропонувати ви? Хто більше?
3) Засоби художньої виразності
Завдання:
- Знайдіть і запишіть епітети, поясніть їх значення та роль у творі;
НА ДОПОМОГУ УЧНЮ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) ВИВЧИТИ ВІРШ НАПАМ'ЯТЬ;
2) ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ . Записати вірш Г. Гейне, використовуючи малюнки, смайли, емодзі. Можна в зошиті, можна в телефоні.
Немає коментарів:
Дописати коментар