Позакласне читання
Завдання
1. За поданими символами розкажіть, що ви дізналися про письменницю.
Виберіть ті слова, які асоціюються у вас із образом Пеппі.(Намалюй Пеппі і випиши слова - характеристики)
Буря, дивна, освічена, спокійна, фантазерка, серйозна, вигадниця, фокусниця, артистка, чемна, вразлива, тайфун, бігає, стрибає, сонечко, веснянка, весела, незвичайна, надзвичайна, забіяка, жадібна, пихата, господарює.
ЗАПОВНІТЬ ТАБЛИЦЮ
1. |
Назва твору |
«Пеппі Довгапанчоха» |
2. |
Автор твору |
Астрід Ліндґрен (1907 – 2002) – видатна
шведська письменниця. Найвідоміші твори: «Малий і Карлсон, що живе на даху»,
«Міо, мій Міо», «Брати Лев’яче Серце», «Пеппі Довгапанчоха». |
3. |
Час написання твору |
1941 –1945рр. |
4. |
Пеппі Довгапанчоха. Яка вона? |
|
5. |
Чому нас вчить твір «Пеппі Довгапанчоха»? |
|
НА ДОПОМОГУ УЧНЯМ. 👉ПРОЧИТАЙ
Пеппі Довгапанчоха – одна з найбільш кумедних героїнь у дитячій літературі. Як ми з вами переконалися, вона робить усе, що хоче. Спить з ногами на подушці і з головою під ковдрою; повертаючись додому, задкує всю дорогу задом, тому що їй не хочеться розвертатися і йти прямо. Але найдивовижніше в ній те, що вона неймовірно сильна і моторна, хоча їй всього дев'ять років. Вона носить на руках власного коня, який живе в її будинку на веранді, перемагає знаменитого циркового силача, розкидає в сторони компанію хуліганів, які напали на маленьку дівчинку, спритно виставляє з власного будинку цілий загін поліцейських, прибулих до неї, щоб насильно забрати її в дитячий будинок; блискавично закидає на шафу двох злодіїв, які вирішили її пограбувати.
Дівчинка швидка на розправи. Вона постійно порушує
дисципліну, порядок, не слухається, б’ється… А ми чомусь захоплюємося нею.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
ПОВТОРИТИ вивчений матеріал ( творчість Л. Керролла, М. Цвєтаєвої, А. Ліндгрен), підготуватися до КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ.
Немає коментарів:
Дописати коментар